Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2010, 00:17
emmsarris έγραψε:
Κι εδώ καίγεται το τροφοδοτικό! Ευτυχώς, είχα ένα κομπρεσέρ (!), και του το έβαλα χθές.
χαχαχαχαχαχα
και επιδει ειπες οτι ολα αυτα σαν πρωτη σκεψη, σου λεω και μια δευτερη (για να μην φυγει το μηχανημα απο το παραθυρο) δεν φορτωνεις πανω ενα server (εχει και λιγες απαιτησεις) να κουμποσεις και εναν ακομη σκληρο και να σηκωσεις ενα ftp και να βαλεις τραγουδια, φωτογραφιες και αλλα διαφορα για το οικιακο σου δικτυο (και αμα θελεις το βγαζεις και παραεξω);