Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2010, 17:48
από siopi
Ποιά είναι η γνώμη σας για τα Sony Vaio?
Σκέφτομαι να πάρω το συγκεκριμένο http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... 1S1E-B.htm καθώς μου φαίνεται αρκετά καλό ,αλλά επειδή είναι αρκετά τα λεφτά θα θελα και την γνώμη σας.

Είχε κανείς πρόβλημα?