Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2010, 06:22
siopi έγραψε:Κολλάω λίγο στην δεύτερη εκεί που λέει για το Open Gl3.2 "Driver support scheduled for release in 2010. "Αν και είναι καλύτερη η δεύτερη,δεν ξέρω τι συμβατότητα εμφανίζει με το ubuntu.Άνοιξε καινούριο τοπικ αν είναι,ρωτόντας ανθρώπους που ήδη τις έχουν αυτές τις κάρτες
Τελικα το πηρα με την 4330 αλλα ειμαι πολυ απογοητευμενος απο την εμφανιση του.Καμια σχεση με τις φωτο.Ενω το εβλεπα ολο μαυρο,μου ηρθε με ασημι γυρω απο το πληκτρολογιο και το ιδιο το πληκτρολογιο ειναι εξισου απογοητευτικο εμφανισιακα.