Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2010, 02:28
από imaginas
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.Η μητρική έχει ένα onboard gpu ATI HD4200 και έχω έναν επεξεργαστή sempron 140