Δημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2010, 22:12
από tolis_01
Όπως σου είπε κι ο emmsarris, αφού παίζει σε livecd θα παίζει κι εγκατεστημένο σωστά.
Η κάρτα γραφικών σου παίζει με τον ενσωματωμένο (ανοιχτού κώδικα) driver ονόματει radeon. Δεν έχει όμως καθόλου καλές επιδόσεις σε 3d. Αν δεν παίζεις παιχνίδια λογικά θα σε ικανοποιήσει. Αν όχι, βάζεις τον (κλειστού κώδικα) fglrx με ένα απλό κλικ στο "Οδηγοί υλικού" (hardware drivers) του ubuntu :)