Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 09:55
από Acanthor
emmsarris έγραψε:Στην παρούσα φάση το gnome είναι αρκετά πιο βαρύ από το KDE. Σου μιλάω εκ πείρας.


Εμένα μου έδωσε άλλη αίσθηση, ίσως επειδή τα γραφικά του είναι εντυπωσιακά και μου φάνηκε βαρύ και επειδή το γονάτισα με τις ενημερώσεις. Δεν ξέρω. Θα το κοιτάξω λίγο καλύτερα. Και απ' ό,τι βλέπω έχουμε πανομοιότυπο σύστημα...
Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση είναι το lubuntu που πραγματικά πετάει. Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να το κάνω να μοιάσει με το ubuntu γιατί μ'αρέσει περισσότερο!