Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2012, 00:25
από linuxs
Ο επεξεργαστής νομίζω πως ζεί! :P Το ανεμιστηράκι του είναι οκ... :/ Tωρα για την οθόνη(VGA έχει ναι) τι να πω...την τελευταία φορά νομίζω είχα φοτώσει Ubuntu πριν απο κανα εξάμηνο και δεν θυμάμαι τι ακριβώς έγινε... :/