Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012, 20:24
από Learner
stavrosLinux έγραψε:εγώ δεν συμφωνώ ότι το πρόβλημα είναι το τροφοδοτικό αλλά η μητρική,


Το γράφω αυτό για το τροφοδοτικό από την άποψη πως ένα "κακό" τροφοδοτικό μπορεί να σου δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα.

Επίσης @alkismavridis διάβασε λίγο αυτό το post του @medigeek --> viewtopic.php?f=10&t=22650&start=10 για να προσανατολιστείς λίγο , σε ότι αφορά το τροφοδοτικό.