Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2012, 22:02
από stavrosLinux
2010 έγραψε:Οτι ειναι το καλυτερο UPS η μπαταρια, ισχυει 1000 %.
Ωστοσο οι μισοι απο οσους εχω ρωτησει ειναι υπερ του να αφηνουμε τη μπαταρια, αλλα οι αλλοι μισοι λενε το αντιθετο, δηλαδη το οτι οταν εισαι σε ενα σταθερο μερος και δεν χρησιμοποιεις τη μπαταρια, καλο ειναι να την αφαιρεις για να διατηρησει το χρονο ζωης της για αρκετα χρονια.
Με την προϋποθεση πού και πού να την βαζεις για φορτιση.
Δεν εχω βγαλει ακρη.
Να την αφησω ή να την βγαλω;


αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να την αφήνεις στο μηχάνημα που και που να ξεφορτίζει στο 5% για να "γυμνάζεται"