Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2012, 15:38
από sotos21
Δεν λέει να φύγει η ΑΤΙ από την μέση
Μήπως στο bios έχει επιλογή για να διαλέξεις κάρτα γραφικών ή μήπως στο catalyst control center λέει σε κάποια καρτέλα ότι αν είσαι σε ρεύμα θα επιλέγεται η ΑΤΙ, πρέπει να δεις στο powerplay νομίζω.
Η επόμενη κίνηση μας είναι(το απόγευμα γιατί τώρα έχω δουλειά) να απεγκαταστήσουμε τους κλειστούς και να δουλέψουμε ένα σενάριο που λέγεται switcheroo.
Μελέτησε το από https://help.ubuntu.com/community/HybridGraphics
και όταν είσαι έτοιμος γράψε εδώ να σε βοηθήσω.