Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2012, 17:01
από MingusMan
πωπω τωρα ψαχνω το conky το ειδα απο σενα και ζηλεψα... βρηκα κατι ετοιμα configs αλλα δε δινουν κωδικα θα φαω ωρα αποτ η ζωη μου αρκετη.....