Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2012, 11:31
sotos21 έγραψε:Να εκφράσω και την υπέρμετρη ζήλεια μου, όταν βλέπω υπόλοιπο χρόνο σε μπαταρία τις 8 ώρες
Να την εκφράσω κι εγώ μαζί με σένα sotos21.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
sotos21 έγραψε:Να εκφράσω και την υπέρμετρη ζήλεια μου, όταν βλέπω υπόλοιπο χρόνο σε μπαταρία τις 8 ώρες