Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2012, 11:31
από Learner
sotos21 έγραψε:Να εκφράσω και την υπέρμετρη ζήλεια μου, όταν βλέπω υπόλοιπο χρόνο σε μπαταρία τις 8 ώρες

Να την εκφράσω κι εγώ μαζί με σένα sotos21. :P