Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2009, 19:28
από nikosal
Έχω εδώ και μια βδομάδα το ΑΑΟ (Acer Aspire One) και είμαι στη διαδικασία εξοικείωσης με το λειτουργικό του, ένα... αρκετά γλυκό λίνουξ που λέγεται linpus και είναι στηριγμένο σε fedora. Το ubuntu θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω μόνο με λάιβ εγκατάσταση, αν έχει δίκιο ο linuxman και πέφτει 25% η μπαταρία του (ήδη αρκετά μικρή, δύο ώρες περίπου) δεν βλέπω το λόγο για μετάβαση.