Δημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2012, 17:45
από simosx
lepidas έγραψε:Δεν με βοήθησε αυτό το post, θα ήθελα περισσότερη βοήθεια.....
Το laptop έχει Ubuntu desktop και ο σταθερός υπολογιστής έχει Ubuntu Server


Το ερώτημα είναι τι ακριβώς θέλεις να βλέπεις από το Ubuntu Server,
1. πρόσβαση μέσω φλοιού; Οπότε εγκαθιστάς το openssh-server και ενεργοποιείς μέσω port-forwarding την πρόσβαση από το διαδίκτυο και DynDNS για να έχεις ένα ωραίο όνομα π.χ. lepidas.dyndns.org για να κάνεις
Κώδικας: Επιλογή όλων
ssh -l userlepidas lepidas.dyndns.org

Αν εγκαταστήσεις κάποιες γραφικές εφαρμογές στο Ubuntu Server, τότε
Κώδικας: Επιλογή όλων
ssh -X -l userlepidas lepidas.dyndns.org

και από το server γράφεις π.χ.
Κώδικας: Επιλογή όλων
xclock

και θα δεις το αποτέλεσμα στο Desktop σου.

2. πρόσβαση απευθείας μέσω γραφικού περιβάλλοντος.
Ενεργοποιείς το VNC server (εδώ θέλει να ψάξεις το πιο κατάλληλο πακέτο) οπότε συνδέεσαι μετά μέσω του Remmina βάζοντας τη διεύθυνση lepidas.dyndns.org (υποτίθεται ότι έχεις ρυθμίσει κατά το [1]).

3. πρόσβαση μέσω Zentyal (κάνει το Ubuntu Server 12.04 σε Home Business Server).
Θα συνδέεσαι μέσω HTTP/HTTPS στο server και θα βλέπεις μια κονσόλα της μορφής

Δες περισσότερα για εγκατάσταση στο http://bq.cauterized.net/2012/09/14/zen ... -released/

Προσωπικά θα επέλεγα το 1, μετά αν ήθελα κάτι περισσότερο το 3, και τέλος το 2. Διότι στο 2 πρέπει να εγκαταστήσεις πακέτα γραφικού περιβάλλοντος και μάλλον θα είναι πιο αργό στην πρόσβαση.