Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2012, 01:36
έγραψε:γιατι καπου διαβασα για χαμενα εικονιδια του εκκινητη ,αλλα και της πανω μπαρας.
Αυτό το παθαίνει η 12.10 και θέλει άλλες εντολές για να επανέλθει( η 12.04 επανέρχεται με την unity --reset)
έγραψε:ποια ρυθμιση ευθυνεται για αυτο αν γνωριζεις φυσικα?
Καμιά συγκεκριμένη
έγραψε:ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!
Παρακαλώ, αλλά πρέπει να γράψεις τι ακριβώς σε βοήθησε( αν δεν είχες τικάρει τις 4 επιφάνειες, στην καρτέλα γενικά, τότε αυτό ήταν) έτσι ώστε για το ίδιο πρόβλημα να βρει κάποιος αμέσως την λύση.