Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2009, 21:06
από tbaitasis
παρεπιπτόντως έχω ένα Τurbo-X iron v-225...τις προάλλες έγκατέστησα το ubuntu σε ένα φιλαράκι που είχε turbo-X Dominus. Πάντως θα βρεθεί κάποια λύση....Όταν αγόρασα το laptop μου και είχα προσπάθησει να εγκαταστήσω το linux χωρίς επιτυχια, ρώτησα δύο υπάλληλους απο το πλαίσιο κ μου είπαν οτι υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας υλικού με το συγκεκριμένο λειτουργικο....πράγμα που αποδείχτηκε παντελώς λάθος όταν γνώρισα τα παιδία απο το forum (υπάρχουν άτομα στο φόρουμ, που μπορούν να εγκαταστήσουν λινουξ μέχρι κ σε χερούλι πόρτας:-))...οπότε συνέχισε να ελπίζεις...