Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2009, 19:41
από linuxman
Δώσε αποτέλεσμα από την εντολές στο τερματικό
1.
Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn

2.
Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb

Και εάν σου είναι εύκολο να ανεβάσεις και μία εικόνα ( screenshot) όταν σου ζήτα 2 φορά να δώσεις το κωδικό , εάν είναι σωστά με mac address και κωδικό τότε δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα , τι είδος προστασία έχει βάλει WEP , WPA , WPA2 ?