Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2009, 01:47
από linuxman
Για ασύρματη κάρτα άνοιξε νέο θέμα στο viewforum.php?f=39 , όσο για τα προγράμματα μπορείς να τις ανοίξεις και με
Alt+F2 και γράφεις το όνομα προγράμματος εκεί .
Άλλα γιατί έκανες 7.10 upgrade στο 8.04 και δεν έχεις βάλει το 8.10 τώρα , έχει βγει εδώ και καιρό , δες τους οδηγούς έχει και σε κείμενο και σε βίντεο μορφή .