Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2009, 14:46
από vardaloupas
vardaloupas έγραψε:Αφού δεν μπαίνω σε Linux, καθόλου, πως θα εκτελέσω τις εντολές; ούτε σε κονσόλα δεν μπορώ να μπω. Από Windows εάν μπορώ να κάνω κάτι ή από το cd του Ubuntu να μπω σαν Live cd.



vista Killer συγχρονιστήκαμε απόλυτα.... μαζί ποστάραμε και δεν το είδα...