Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2014, 15:16
mirage έγραψε:Eπαναφέρω το θέμα για να πω ότι έπειτα κια από άλλο ψάξιμο με open box κλπ τελικα κατέληξα σε αυτή την διανομή : http://crunchbang.org/about/
Μέχρι στιγμής απόλυτα ευχαριστημένος...
Καλή η επιλογή σου ...αν θέλεις δες και αυτή τη διανομή. Antergos που είναι Arch με τη μόνη διαφορά ότι έχει γραφικό εγκαταστάτη που δεν είναι fork. Κατά την εγκατάσταση επιλέγεις γραφικό περιβάλλον ή διαχειριστή παραθύρων και για την περίπτωσή σου openbox.
Η πρόσφατη παρουσίαση http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=47&t=28970
&
http://antergos.com/
Είναι Arch με γραφικό εγκαταστάτη. Πιστεύω πως θα λειτουργεί πολύ καλά το μηχάνημά σου μόνο με διαχειριστή παραθύρων και για αρχή θα μάθεις τι σημαίνει ταχύτητα στη διαχείριση πακέτων. Pacman !!