Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2014, 22:38
από bobptz
Προφανώς άλλαξε το UUID του /dev/sda5 και αυτό δημιούργησε το πρόβλημα. Μα καλά, το gparted δεν έπρεπε να το φτιάξει αυτόματα? Είναι δυνατό να πρέπει μετά να το βάζουμε με το χέρι?

Έτρεξα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo blkid
για να βρω το καινούριο UUID.

Έτρεξα
Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu gedit /etc/fstab
για να βάλω το καινούριο UUID στο αρχείο fstab. Μετά από αυτό το μήνυμα στο boot έφυγε. Το pc δουλεύει. ΑΛΛΑ το swap ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Φορτώνω όσο μπορώ τη μνήμη, αλλά το swap έχει 0% usage.

Με το gparted έλεγξα και έχω swapon στο /dev/sda5.

Τώρα κόλλησα....