Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2014, 22:56
bobptz έγραψε:Το pc δουλεύει. ΑΛΛΑ το swap ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Φορτώνω όσο μπορώ τη μνήμη, αλλά το swap έχει 0% usage.
Πολύ καλά κάνει, έτσι δουλεύει η μνήμη στο linux.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
bobptz έγραψε:Το pc δουλεύει. ΑΛΛΑ το swap ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Φορτώνω όσο μπορώ τη μνήμη, αλλά το swap έχει 0% usage.