Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2014, 22:56
από sotos21
bobptz έγραψε:Το pc δουλεύει. ΑΛΛΑ το swap ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Φορτώνω όσο μπορώ τη μνήμη, αλλά το swap έχει 0% usage.

Πολύ καλά κάνει, έτσι δουλεύει η μνήμη στο linux.