Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2014, 09:34
malos έγραψε:Η συνδεσμολογία είναι SATA 2 πάντως
Θα χάσεις σε ταχύτητα τότε. Ακόμη κι έτσι όμως, η διαφορά με τον HDD θα είναι εμφανής (με γυμνό μάτι που λένε).
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
malos έγραψε:Η συνδεσμολογία είναι SATA 2 πάντως