Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2014, 09:34
από Learner
malos έγραψε:Η συνδεσμολογία είναι SATA 2 πάντως

Θα χάσεις σε ταχύτητα τότε. Ακόμη κι έτσι όμως, η διαφορά με τον HDD θα είναι εμφανής (με γυμνό μάτι που λένε). ;)