Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2014, 04:13
4riS έγραψε:Σχετικά με το ποντικάκι ξέρει κανείς τι να κάνω ;
Σύνδεσε το ποντίκι και δώσε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
4riS έγραψε:Σχετικά με το ποντικάκι ξέρει κανείς τι να κάνω ;
lsusb