Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2014, 04:13
από Logan
4riS έγραψε:Σχετικά με το ποντικάκι ξέρει κανείς τι να κάνω ;

Σύνδεσε το ποντίκι και δώσε
Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb