Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2014, 23:56
Gorky έγραψε:To pc ειναι καινουργιο με τα parts αγορασμενα πριν κανα μηνα απο eshop.
Υπαρχει περιπτωση ο υπολογιστης να λειτουργει για μερες απροβληματιστα. Οταν αρχισει τα reboots πρεπει να κλεισω ρευμα. Και συγκεκριμενα πρεπει να αποσυνδεσω το ρευμα με το τροφοδοτικο καθως αν απλα κλεισω διακοπτη απο πισω θα εχω τα ιδια προβληματα.
Τι εννοείς; Ότι δουλεύει το τροφοδοτικό & με το διακόπτη κλειστό;!