Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2014, 23:56
από matthew
Gorky έγραψε:To pc ειναι καινουργιο με τα parts αγορασμενα πριν κανα μηνα απο eshop.
Υπαρχει περιπτωση ο υπολογιστης να λειτουργει για μερες απροβληματιστα. Οταν αρχισει τα reboots πρεπει να κλεισω ρευμα. Και συγκεκριμενα πρεπει να αποσυνδεσω το ρευμα με το τροφοδοτικο καθως αν απλα κλεισω διακοπτη απο πισω θα εχω τα ιδια προβληματα.

Τι εννοείς; Ότι δουλεύει το τροφοδοτικό & με το διακόπτη κλειστό;! :? Αφού έχει διακόπτη τότε όταν είναι κλειστός δε θα πρέπει να δουλεύει καθόλου το pc! Εφόσον είναι 1 μήνα τότε είναι μέσα στην εγγύηση, οπότε στείλε το πίσω να το ελέγξουν & αν είναι ελαττωματικό να στο αλλάξουν. Πάντως 1 από τα 3 πράγματα είναι, ή έχει πρόβλημα το τροφοδοτικό, ή έχει πρόβλημα η μητρική, ή υπάρχει ασυμβατότητα της μητρικής με τη μνήμη. Κλίνω προς το πρώτο, χωρίς να αποκλείω τα υπόλοιπα.