Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2014, 15:37
από koleygr
Δε φαίνεται η εικόνα σου... εκτός κι αν μου δωσεις πρόσβαση στο pc σου lol...
Από ότι φαίνεται έχεις δικαίωμα να αυξήσεις την ανάλυση...

Δοκίμασε από τις ρυθμίσεις αλλάζοντας εκεεί που λέει
640χ480...
το αλλάζεις και αν δε δειχνει καλά ή δε δείχνει τίποτα περιμενεις να επανελθει μόνο του..

Αν δείχνει καλά... επιλέγεις "keep this configuration..."
ή καπως έτσι