Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2015, 00:56
Εχει καποιος γνωμη για το laptop HP 15-RO17; Σκεφτομαι την αγορα του, και θελω να εχω καποια γνωμη σας για αυτο. ( αδυνατα και δυνατα του σημεια).
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/