Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2015, 20:03
από sotos21
Μην κάνεις κάτι ακόμα speleoste.
Δώσε την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
xrandr --output default --gamma 1:1:1 --mode 1024x768
και πες τι επιστρέφει.
Mad δεν είπα να κάνει και τα δύο.
Ούτε ξέρω αν έχει gedit και lightdm