Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2015, 16:02
από the_eye
George0k00 έγραψε:για να μην σταματάει ο δίσκος συνέχεια και "φθείρεται", (ακούω ανά τακτά διαστήματα το χαρακτηριστικό ήχο όταν προσγειώνει την κεφαλή).

Δεν φθείρει τον δίσκο αυτή η διαδικασία. Ακόμα η κεφαλή δεν προσγειώνετε επάνω στο δίσκο, αλλά πάει και παρκάρει σε ειδική θέση στο πλάι.
Το ίδιο κάνει η κεφαλή και όταν σβήνουμε το μηχάνημα, για να αποφεύγετε βλάβη από μεταφορά πχ στα φορητά.
Ο ήχος που ακούς είναι το παρκάρισμα που κάνει η κεφαλή.