Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2009, 12:11
από g00fy
Φίλε μου, έχουμε το ίδιο μηχάνημα!
Τρέχει 8.04

Η απόδοση δε μπορώ να πω πως είναι τρομερή. Μάλλον η κάρτα του είναι μικρή ή ο δίσκος που είναι παλιός.
Απο τα XP πάει πιό καλά και ασφαλέστερα. Δε χρειάζεσαι Antirirus να σου τσακίζει την μνήμη και τη CPU.

Πρέπει όμως να βάλεις τους Drivers της nVidia, παιδεύτικα αρκετά μπορώ να πω. Η λύση είναι μέσα στο Forum
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=37&t=2098

Πιστεύω πως με 1GB RAM θα είναι πιό όμορφο.
Άν αλλάξω HDD θα σας ενημερώσω για την απόδοση. ;)