Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2009, 12:03
από greatst
@linuxman & @ftso: έχετε δίκιο, θα δω εάν μου επιτρέψουν στο στημένο+ανοιχτό μηχάνημα που έχουν να δοκιμάσω να κάνω boot με ένα usb-stick-Live-Ubuntu. Εάν γίνει αυτό, θα καταγράψω και την έξοδο των εντολών του linuxman για να δούμε τι παίζει και τι όχι. Όσον αφορά αυτό που λες ftso, πράγματι και στο website λίγο που το έψαξα δεν έχει drivers για linux για το μηχάνημα :(

Θα δείξει...