Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2009, 23:51
Ολα πηγαιναν καλα με το ubuntu μου μεχρι που ειχα την φαινη ιδεα να βάλω xp σε dual boot.
το pc ανοίγει με τα xp χωρις να με ρωταει με ποιο λειτουργικο θελω να μπω. στην διαχείριση δισκων το partition τou ubuntu φαινεται χωρις ετικετα και είναι απενεργοποιημένες οι επιλογες στο δεξι κλικ.
τι μπορω να κανω;
το pc ανοίγει με τα xp χωρις να με ρωταει με ποιο λειτουργικο θελω να μπω. στην διαχείριση δισκων το partition τou ubuntu φαινεται χωρις ετικετα και είναι απενεργοποιημένες οι επιλογες στο δεξι κλικ.
τι μπορω να κανω;