Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2009, 23:51
από galher
Ολα πηγαιναν καλα με το ubuntu μου μεχρι που ειχα την φαινη ιδεα να βάλω xp σε dual boot.
το pc ανοίγει με τα xp χωρις να με ρωταει με ποιο λειτουργικο θελω να μπω. στην διαχείριση δισκων το partition τou ubuntu φαινεται χωρις ετικετα και είναι απενεργοποιημένες οι επιλογες στο δεξι κλικ.
τι μπορω να κανω; :?