Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2009, 11:40
από kokeroulis
Καλημέρα

Τα χαρακτηριστηκά του υπολογιστή μου είναι τα παρακάτω

Επεξεργαστής : Intel Pentium D 3.4 GHz
κάρτα μνήμης : 1 GB ram
κάρτα γραφικών : nvidia 7300 gs
σκληρός δίσκος : 150 GB

Λοιπόν τι ειναι καλύτερο να βάλω για το μηχάνιμα μου?Λειτουργικό σύστημα 32 bit ή 64 bit.Επιπλεόν ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο?

Υ.Γ. Ο υπολογιστής μου είναι tower και όχι laptop.