Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2009, 18:02
velvet έγραψε:Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα!![]()
Εχτές έκανα το μεγάλο βήμα και έσβησα μια για πάντα τα XP από το laptop μου!
Αν και το ubuntu 9.04 που έβαλα είναι τέ-λει-α, έχω ένα προβληματάκι με την ένδειξη του επιπέδου της μπαταρίας.
Έκανα ένα search αλλά δεν βρήκα τίποτα σχετικό...
Ενώ βρήκα πως να εμφανίζεται μόνιμα το εικονίδιο του power manager στο ... πάνω δεξιά (δεν ξέρω πως λέγεται!), δείχνει μόνιμα ότι το laptop τροφοδοτείται από την πρίζα (computer is running on AC power).
Το laptop είναι κάπως παλιό: HP Omnibook XE3
Ξέρει κανείς αν διορθώνεται αυτό το πρόβλημα και πώς;
Ευχαριστώ!!
Το είχα πάθει κι εγώ αυτό (σε άλλη διανομή όχι στο ubuntu όταν έκανα δοκιμές) αλλά εκεί ήταν ήδη επιβεβαιωμένο bug.
Ξεκίνα το laptop χωρίς να είσαι στην πρίζα και μόλις φορτώσει κάνε restart (χωρίς να είσαι στην πρίζα καθ όλη τη διάρκει της δοκιμής) και πες μας αν συνεχίζει να δείχνει λάθος ένδειξη μόλις ολοκληρωθεί και το δεύτερο φόρτωμα.