Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2008, 12:38
από logari81
α ναι μου διεφυγε ειναι γνωστο bug

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/hardy ... bug/198263

το οποιο ομως έχει επιλυθεί ήδη στο Intrepid( 8.10)

Υπαρχουν δύο λυσεις. Ειτε περιμενεις 3 μηνες να βγει το intrepid χρησιμοποιωντας για τις σελίδες που έχουν προβλημα αντι για firefox, konqueror ή Opera ή κατι αλλο. Είτε μπορεις να βαλεις τους drivers του Intrepid αλλά θελει λίγο διαδικασια. Θα σου συνιστουσα το πρώτο καθότι δεν μενει πολύς καιρος και ειναι σιγουρο οτι εχει διορθωθει αφού το εχω δοκιμασει σε Intrepid alpha.