Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 21:07
@electrovalent
Ναι, στο menu.lst εννοούσα.
To option αυτό, μπαίνει στις ίδιες θέσεις με το προηγούμενο που τοποθετήσατε.
Για να ανοίξεις το menu.lst σε έναν γραφικό επεξεργαστή με δικαιώματα root, αρκεί να δώσεις στο τερματικό σου (ή Alt+F2):
Ναι, στο menu.lst εννοούσα.
To option αυτό, μπαίνει στις ίδιες θέσεις με το προηγούμενο που τοποθετήσατε.
Για να ανοίξεις το menu.lst σε έναν γραφικό επεξεργαστή με δικαιώματα root, αρκεί να δώσεις στο τερματικό σου (ή Alt+F2):
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu gedit /boot/grub/menu.lst