Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 21:39
από linuxman
grimm έγραψε:@electrovalent
Ναι, στο menu.lst εννοούσα.
To option αυτό, μπαίνει στις ίδιες θέσεις με το προηγούμενο που τοποθετήσατε.

Για να ανοίξεις το menu.lst σε έναν γραφικό επεξεργαστή με δικαιώματα root, αρκεί να δώσεις στο τερματικό σου (ή Alt+F2):
Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu gedit /boot/grub/menu.lst

Η και από τερματικό το ίδιο
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gedit /boot/grub/menu.lst
και το κάνεις , ΠΑΝΤΑ κρατάς και ένα αντίγραφο του αρχείου αν κάτι γίνει και δεν υπάρχει αυτό δεν θα ανοίξει μετά .