Δημοσιεύτηκε: 17 Αύγ 2009, 18:09
από mrjack
Kαλησπερα συνονοματε και καλωσηρθες στο forum : )

Στο μενου του screensaver τι λεει ;
Οταν "μπαινει" σ'αυτο το μαυρισμα της οθονης το pc, με κουνημα του ποντικιου επανερχεται κανονικα ;
To παραπανω το κανει και με μπαταρια και οταν ειναι στο ρευμα ;


Ειναι κατι τετοιο ;
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1081484