Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2009, 12:06
Καλημερα MrJack
Συγνωμη αλλα δεν σε καταλαβαινω, τι ενοεις 'Eδω τι εχεις ; ' 'Εχεις μηπως το activate κατω ;'
Ποιο 'Activate', στα options του screensaver?
δυστιχως ειμαι στο γραφειο τωρα και δεν εχω kubuntu εδω...
Συγνωμη αλλα δεν σε καταλαβαινω, τι ενοεις 'Eδω τι εχεις ; ' 'Εχεις μηπως το activate κατω ;'
Ποιο 'Activate', στα options του screensaver?
δυστιχως ειμαι στο γραφειο τωρα και δεν εχω kubuntu εδω...