Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2009, 12:12
Απλά καμια φορά πατάμε blank screen και ξεχνάμε να κλείσουμε το activate, το έχω πάθει κι εγώ
Από την άλλη, εφόσον το κάνει οταν δεν χρησιμοποιείς τον υπολογιστή, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα ανοιχτή η οθόνη σου. Και παραπάνω ρευμα χαλάς και μειώνεται ο χρόνος ζωής της.
Από την άλλη, εφόσον το κάνει οταν δεν χρησιμοποιείς τον υπολογιστή, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα ανοιχτή η οθόνη σου. Και παραπάνω ρευμα χαλάς και μειώνεται ο χρόνος ζωής της.