Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2009, 12:12
από tolis_01
Απλά καμια φορά πατάμε blank screen και ξεχνάμε να κλείσουμε το activate, το έχω πάθει κι εγώ :mrgreen:
Από την άλλη, εφόσον το κάνει οταν δεν χρησιμοποιείς τον υπολογιστή, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα ανοιχτή η οθόνη σου. Και παραπάνω ρευμα χαλάς και μειώνεται ο χρόνος ζωής της.