Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2009, 21:07
από electrovalent
Λοιπον με ubuntu εχω ακριβως το ιδιο προβλημα.Ισως καποιοι δεν μπορουν να εχουν Linux.Πισω λοιπον στα συμβατα windows.