Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2009, 20:34
άνοιξε το terminal
και δώσε τις εντολές μία μία
και κάνε μετά αντιγραφή ότι σου βγάλει εδώ.
και δώσε τις εντολές μία μία
- Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /etc/default/console-setup
- Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /etc/X11/xorg.conf
και κάνε μετά αντιγραφή ότι σου βγάλει εδώ.