Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2009, 20:34
από taratatzoum
άνοιξε το terminal
και δώσε τις εντολές μία μία
Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /etc/default/console-setup

Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /etc/X11/xorg.conf


και κάνε μετά αντιγραφή ότι σου βγάλει εδώ.