Δημοσιεύτηκε: 17 Σεπ 2009, 12:27
από gotanos
Σας χαιρετω ολους.Εχω ενα προβλημα λογω ασχετοσυνης απο linux, ασχετως τα χρονια που εχω επαφη με υπολογιστες.Ποτε δεν ειναι αργα θα μου πεις. Το θεμα μου ειναι λειτουργει καλα ο ανταπτορας pcie-rs232 στο ubuntu;Aν ναι πως το βλεπω.Αν οχι απλα πως γινεται να τον εγκαταστησω. Aυτα και δεκτη καθε βοηθεια