Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2009, 20:00
παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές...
αλλά δεν μπαίνει καν στο BIOS
δοκίμασα και με εξωτερικό πληκτρολόγιο, τ'ιποτα ...
αλλά δεν μπαίνει καν στο BIOS
δοκίμασα και με εξωτερικό πληκτρολόγιο, τ'ιποτα ...