Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2009, 20:00
από spartak
παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές...

αλλά δεν μπαίνει καν στο BIOS
δοκίμασα και με εξωτερικό πληκτρολόγιο, τ'ιποτα ...