Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2009, 23:58
Άλλαξε την θέση που είναι συνδεδεμένο .
Ποντίκι εάν δεν έχει πρόβλημα λειτουργεί χωρίς να κάνουμε τίποτα , δεν έχει script η κάτι τέτοιο .
Εγκατάσταση πως την έκανες ; , κανονική η μέσα από τα παράθυρα ?
Ποντίκι εάν δεν έχει πρόβλημα λειτουργεί χωρίς να κάνουμε τίποτα , δεν έχει script η κάτι τέτοιο .
Εγκατάσταση πως την έκανες ; , κανονική η μέσα από τα παράθυρα ?