Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2009, 00:03
chaos έγραψε:οκ μια χαρά. να σαι καλά. Η εγκατάσταση έγινε κανονικά διαγράφοντας xp. και πάλι ευχαριστώ
Δηλαδή καλά λειτουργεί τώρα ?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
chaos έγραψε:οκ μια χαρά. να σαι καλά. Η εγκατάσταση έγινε κανονικά διαγράφοντας xp. και πάλι ευχαριστώ