Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2009, 00:03
από linuxman
chaos έγραψε:οκ μια χαρά. να σαι καλά. Η εγκατάσταση έγινε κανονικά διαγράφοντας xp. και πάλι ευχαριστώ

Δηλαδή καλά λειτουργεί τώρα ?