Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2009, 09:56
μπα, τι format? πήγεναι πες τους οτι ενα recovery cd δεν κάνει πάνω απο 10 euro Acer-Aspire-5920G-Vista-Driver-Recovery-CD-Restore-Disk
βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει
βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει