Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2009, 09:56
από ntinos_
μπα, τι format? πήγεναι πες τους οτι ενα recovery cd δεν κάνει πάνω απο 10 euro Acer-Aspire-5920G-Vista-Driver-Recovery-CD-Restore-Disk

βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει :think: