Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2009, 20:59
από limas
Mitsakos έγραψε:Μόλις κατέβω Αθήνα (είμαι εκτός ΣΚ) θα ψάξω να δω αν εχω κάτι να σου στείλω.

Έχε το νού σου για πμ. ;)


Eυχαριστω πολυ..
Πες μου μονο ποσο θα κανουν και πως θελεις να σου στειλω τα χρηματα..
Ειναι στα 266 ή στα 200 ή στα 333??
Απο οτι καταλαβαινω και απο τα παραπανω σηκωνει μεχρι 3 Gb σε 200 ή 266 αλλιως αν μιλαμε για 333 ποσα modules υποστηριζει(απο οτι καταλαβαινω μαλλον 2 modules σε οτι μεγεθος βρω :?: )???

Ευχαριστω..