Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2009, 20:59
Mitsakos έγραψε:Μόλις κατέβω Αθήνα (είμαι εκτός ΣΚ) θα ψάξω να δω αν εχω κάτι να σου στείλω.
Έχε το νού σου για πμ.
Eυχαριστω πολυ..
Πες μου μονο ποσο θα κανουν και πως θελεις να σου στειλω τα χρηματα..
Ειναι στα 266 ή στα 200 ή στα 333??
Απο οτι καταλαβαινω και απο τα παραπανω σηκωνει μεχρι 3 Gb σε 200 ή 266 αλλιως αν μιλαμε για 333 ποσα modules υποστηριζει(απο οτι καταλαβαινω μαλλον 2 modules σε οτι μεγεθος βρω
Ευχαριστω..