Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2009, 17:27
από vagrale13
Μπες απο livecd ανοιξε το τερματικο και δωσε το αποτελεσμα απο

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo fdisk -l

Πες μας και πως ειχες κανει την εγκατασταση,κανονικα ή μεσα απο τα παραθηρα(wubi)? :think: