Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2009, 17:27
Μπες απο livecd ανοιξε το τερματικο και δωσε το αποτελεσμα απο
Πες μας και πως ειχες κανει την εγκατασταση,κανονικα ή μεσα απο τα παραθηρα(wubi)?
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo fdisk -l
Πες μας και πως ειχες κανει την εγκατασταση,κανονικα ή μεσα απο τα παραθηρα(wubi)?