Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 01:35
από Nisok
:eh:
Είχα την εντύπωση ότι οι DDR2 πάνε μέχρι 800.
Αλλά αφού είναι DDR2... δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.
Απλά έχε υπ' όψιν ότι θα καίνε πολύ περισσότερη μπαταρία.