Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 01:35
Είχα την εντύπωση ότι οι DDR2 πάνε μέχρι 800.
Αλλά αφού είναι DDR2... δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.
Απλά έχε υπ' όψιν ότι θα καίνε πολύ περισσότερη μπαταρία.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/